Klachten en retouren

Klachten

 

Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactpagina. Wij proberen altijd binnen 48 uur te reageren op uw klacht. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.

Wij zijn op werkdagen van 11:00 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar via +31(0)6 1870 9268.

Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.

Geschillencommissie voor online verkoop: Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

 

Retouren


Inruil of retourneren van bestelde onderdelen is niet mogelijk.

De foto’s van de producten dienen enkel ter oriëntatie. Vraag en vergelijk het artikelnummer, zodat gegarandeerd is dat deze ook geschikt is voor uw voertuig. Vanwege de nieuwe EU-wetgeving en de geplande wijzigingen in het wetboek van koophandel bent u bij aankoop van al onze gebruikte producten gebonden aan de volgende voorwaarden; stel uw vragen alstublieft alvorens u tot een aankoop overgaat. 

Het artikel wordt “zoals het is” door ons verkocht, dit betekent; door tot aankoop van het onderdeel over te gaan, stemt u er uitdrukkelijk mee in volledig af te zien van de wettelijke garantie / garantie / retoursregeling voor gebruikte goederen. Koop niet als u het niet eens bent met deze bepalingen.

Aan advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Door tot aankoop van onderdelen over te gaan, accepteert u automatisch de op de webpagina vermelde algemene voorwaarden van 2dehandsvoertuig.nl.