Klachten en retouren

Klachten

 

Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactpagina. Wij proberen altijd binnen 48 uur te reageren op uw klacht. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.

Wij zijn op werkdagen van 11:00 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar via +31(0)6 1870 9268.

Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.

Geschillencommissie voor online verkoop: Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

 

Retouren


Wilt u één of meerdere producten retourneren, dan willen wij u verzoeken allereerst de algemene voorwaarden door te lezen. Hierin staat vermeld of u in aanmerking komt voor retournering.

WIJ KUNNEN GEEN GARANTIE GEVEN OP GEBRUIKTE ONDERDELEN EN OP NIEUWE ONDERDELEN DIE GEBRUIKT ZIJN!

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van het product en wel in ongeopende verpakking en in de originele omdoos. Let op! geopende verpakkingen worden niet geaccepteerd.