Veel gestelde vragen

FAQ

Moet ik mij altijd registreren als ik online wil bestellen?
Nee, u kunt ook als gast bestellingen plaatsen. Maar als u zich registreert dan vergemakkelijkt het voor u het winkelen voor de volgende keer want dan zijn uw adres gegevens al vooraf ingevuld. Deze gegevens zijn uiteraard nodig zoals het afleveradres. Bij elk volgend bezoek volstaat het om je aan te melden met je eerder opgegeven email adres en paswoord.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De bijdrage in de verzendkosten zijn als volgt:

Nederland € 7,95 
België € 15,-,

Enkel binnen Nederland worden bestellingen vanaf €50,- (incl. btw) gratis verstuurd.
De verzendkosten worden automatisch aangepast al naar gelang het subtotaal en het land van bezorging. Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL ( Nederland) en Kiala/UPS (België)

Staat het land waar je wil laten bezorgen er niet bij? Stuur ons een mail met uw wensen of verzoek, we kunnen dan een persoonlijke pasklare oplossing bespreken.

 

Hoe lang duurt het tot ik mijn pakje ontvang?
Van zodra wij de betaling van je bestelling ontvangen hebben proberen we je bestelling binnen 3 werkdagen te versturen met PostNL of KIALA UPS
PostNL hanteert de volgende bezorgtermijnen:

  • Nederland: 1 à 2 werkdagen.
  • Buurlanden: 2 à 3 werkdagen.
  • Rest van de EU landen: 3 à 5 werkdagen.
  • Rest van de wereld: 4 à 8 werkdagen.

Wij houden je steeds op de hoogte van de status van je bestelling via e-mail. Bij verzending krijg je een e-mail met een unieke barcode van de transporteur die online kan gevolgd worden.

 

Wat als ik niet thuis ben als de postbode komt?
Indien u niet aanwezig bent op het tijdstip van aanbieding dan probeert PostNL het standaard te bezorgen bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op mijnpakket.postnl.nl aangeven waar u uw pakket bij de tweede poging wilt laten bezorgen.

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging en hebt u niets ingevuld in MijnPakket? Dan kunt u de zending ophalen bij de PostNL locatie bij u in de buurt. U hebt hiervoor drie weken de tijd.

 

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij zijn namelijk enkel een online webwinkel.

 

Hoe kan ik betalen?

  • overschrijving
  • iDEAL voor Nederlandse klanten
  • Bancontact / Mister cash voor Belgische klanten
  • sofort voor Duitse klanten
  • PayPal (ook creditcard als Visa, Mastercard of American Express)

 

Kan ik mijn aankopen veilig online betalen?
Uiteraard! Betalingen via bancontact, Sofort en iDeal gebeuren via GingerPayments, een van de grotere online betalingsverwerkers die onder strenge toezicht staat van de banken.
Met behulp van geavanceerde SSL technologie worden transactiegegevens versleuteld tussen jouw pc en de bank en worden je gegevens veilig over het internet verstuurd. Dit gebeurt trouwens geheel buiten onze site. Het nummer van je kredietkaart wordt op geen enkel moment aan ons meegedeeld.

 

Wat als het aangekochte artikel me niet bevalt?
zonder opgave van reden kun je de bestelling terugsturen binnen de veertien dagen na ontvangst. De retourneringskosten zijn echter wel voor jouw rekening, en wij betalen het betaalde bedrag terug vanaf het moment wij de artikelen terug in ons bezit hebben. Uiteraard is belangrijk dat de artikelen niet beschadigd zijn en in hun oorspronkelijke verpakking zitten. Gelieve eerst gebruik maken van de optie ‘retourneren’ onder het kopje contact ->Klachten en retouren op deze site. zie ook “Algemene voorwaarden“. Formulier ontbinding

 

Is je vraag nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op via de contact formulier. Wij proberen je dan zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven.